Analýza promoakcí a prepověď promočních prodejů¶
Celá sekce se věnuje práci s promoakcemi a promočními objemy. Jde o nadstavbu nad matematickou předpovědí poptávky prodeje, která se věnuje nepromočním prodejům.
Analýza je určená pro krátké promoakce (maximálně do 60 dní), ideálně pro jedno a dvou týdenní letákové akce. Dlouhodobé akce (kvartál, případně celý rok) nelze touto promoční analýzou vyhodnocovat.
Analýza promočních prodejů má 3 nejdůležitější části:
- Pro minulost odhadnout, co by se bylo prodávalo, kdyby v nějakém časovém úseku nebyla žádná promoakce.
- Pro budoucnost předpovídat, kolik se prodá v promoakci s danými parametry (délka, sleva, letáky, sekundární umístění, …).
- Odhadované množství budoucí promoakce rozpadnout do jednotlivých dnů, podle typického průběhu promoakce daného typu.
Sekce má i další pomocné moduly pro operativní řízení akcí, případně pro další analýzy nad účinky akcí.
Zvláštní postavení má v rámci této sekce ještě modul Promo Designer, který představuje ucelené řešení pro analýzu a tvorbu letákových akcí.
Moduly: