Analýza promoakcí a prepověď promočních prodejů

Celá sekce se věnuje práci s promoakcemi a promočními objemy. Jde o nadstavbu nad matematickou předpovědí poptávky prodeje, která se věnuje nepromočním prodejům.

Analýza je určená pro krátké promoakce (maximálně do 60 dní), ideálně pro jedno a dvou týdenní letákové akce. Dlouhodobé akce (kvartál, případně celý rok) nelze touto promoční analýzou vyhodnocovat.

Analýza promočních prodejů má 3 nejdůležitější části:

  1. Pro minulost odhadnout, co by se bylo prodávalo, kdyby v nějakém časovém úseku nebyla žádná promoakce.
  2. Pro budoucnost předpovídat, kolik se prodá v promoakci s danými parametry (délka, sleva, letáky, sekundární umístění, …).
  3. Odhadované množství budoucí promoakce rozpadnout do jednotlivých dnů, podle typického průběhu promoakce daného typu.

Sekce má i další pomocné moduly pro operativní řízení akcí, případně pro další analýzy nad účinky akcí.

Zvláštní postavení má v rámci této sekce ještě modul Promo Designer, který představuje ucelené řešení pro analýzu a tvorbu letákových akcí.

Moduly: